"Забъркано от откраднато" или "Мога да запея, но текста ми убягва " ;-)

- Обичам да се смея. Към нотите посягам. Мога да запея, но текстът ми убягва. - Белите клавиши, потропват от възторг. Черните, пък, чинно, влизат с тях в облог. - После, пък, обратно, в такт, със свежа мисъл. Ритъмът задават, черните клавиши. - Пак към тях погледнах, Ха !....Била е просто ! Сянка на платното, от оградата на моста. - Смешното, кое е?! Ноти - те не са. Слънцето ги прави - стават чудеса. - Виждам ги когато, ритъмът във мен усета събужда - красоти навред. - Текст не е потребен. Душата ми лети. Обичам да се смея, в ритъм от мечти. - Слънчото и да залезе. Ритъмът ми сътворил, Знам за моста вече, нотите ми съхранил. - Винаги ще зная, че играта – светлина, Все ще ми напомня, истина една. - Живи сме и сме засмени, В цветен многоглас. Всичко сътворено, Прави се от нас ! - К.Б.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Fly F version of Murphy`s low

Много красив Жокер!

Расперска техника за риболов на големи пъстърви