Хубаво е, понякога, да се учим и от стъпките на другите...! 😉

Да напиша нещо важно....


Сега, на празника, си намерих няколко мухи. По-точно - те ме намериха, като доплуваха до мен. Не видях мухари над мен, в близките стотина и повече метри, така че, мухите си ги запазвам по няколко причини.

Първата - драматично различни са от тези, с които ловя. Не знам кой ги е правил и защо са такива, но може би е имал нещо пред вид, като ги е взел на Огоста.

Втората : Допускам, че ги е изхвърлил от бяс, защото са крайно неподходящи ( *дано не съм прав!, според все още малкия ми опит и наблюдения за тази река и тези риби), и току що го е разбрал. Hе е могъл да го понесе! ;-)))))

Трето : Решил съм да ги пробвам упорито, за да разбера логиката, (ако има такава).

Междувременно, се надявам, някой да изОка.., че са негови. За да се видим, да изпием по една бира и направим разбор, кое как и защо работи или не работи.

Ако се стигне до този момент, ще го компенсирам, с доказано работещи модели за тази и която иска река, дори за който иска бряг на реката, както е моделно напоследък!😉

Който и да си, знай, мухите ти не са отишили зян. При мен са и ще бъдат подложени на яко тестване! 😉

Хубаво е, понякога, да се учим и от стъпките на другите...!
😉

Коментари

Популярни публикации от този блог

Fly F version of Murphy`s low

Расперска техника за риболов на големи пъстърви